Powered By Blogger

15 Mart 2010 Pazartesi

evet evet..

hayatimin 20 senesi okumakla gecti, millet ailesini kurdu, hatta bazilari bozdu, yeniden kurdu ben hala okuyorum, en iyisi 3 sene daha okuyup dr olmak, evet evet.. zira 12 yil kalmis okumadigim geriye, bunun 3 senesini hatirlamiyorum malum bebeklik, 5-6 senesi de plastiklerle ve pederin izinde gecmisti, bilindigi uzere oradan da bir bok olmamisti. hmm, uc sene daha kaliyor, o da mundar olmus demek ki.

okul yillarimin, iki senesi kotuydu, nottingham'da ilk sene hazirligi (foundation) tekrar etmistim, halbuki bir tek kimya'dan kalmistim (2 puanla), butun seneyi okutmustu ibneler. bir de bolumun 2. senesi ama sonra sinavlarimi verdim, makina zordu, ben de haylazdim. sonrasinda yolumuz buraya dustu, ben de anlamadim. sonucta; 20 de 2, yuzde 10 basarisizlik hatta obur taraftan bakarsan yuzde 90 basari, benim hayatim icin cok yuksek bir yuzde. evet evet, ben dr olayim, hem arada cocuklara ataturk'den filan da bahsederim, konusmalarimin arasinda espri de yaparim, saclarimi kestirmeme de gerek kalmaz. ozel okullara ekodizayn, cevre, malzeme derslerine de giderim, allah ne verdiyse geciniriz. bu da onemli bak; panik atak tutarsa da telefon caliyor numarasiyla siniftan cikarim, kimse de anlamaz, hesap da soramaz!evet evet..

peki, o zamana kadar gecici islerle hayatimi nasil idame ettiririm ben? guzel soru sordum bak.

10.01.10 (ne kolay bir tarih)

serhan.

Hiç yorum yok: