Powered By Blogger

15 Mart 2010 Pazartesi

dogum gunu

facebook denen sanal arkadaslik sitemde yaklasik 520 arkadasim var ki hepsini taniyorum. demek istedigim; helin avsar, demet akalin vs yok listemde, temiz 520 :) tabi her gun birinin dogum gunu oluyor, ben de samimiyet dereceme gore kutluyorum veyahut kutlamiyorum. bazi gunler; iki - uc kisinin dogum gunu oluyor, birini kutlayip, oburunu kutlamiyorum, yapiyorum bunu. eskiden cok yakin olup da simdilerde pek uzak olan arkadaslariminkini de o gunku ruh sagligima gore bazen es geciyorum. bugun ruh sagligim biraz hallice ayrica bugun, belki de en eski arkadaslarimdan birinin dogum gunu, kendisini pek severdim fakat daha sonra yasananlar ve yasanmayanlar beni, onun dogum gununu kutlamama kararina dogru itti, kuslugumuz yok lakin 4 - 5 senedir yuzunu gormedim. daha gun bitmedi ama henuz kutlamadim, bu gidisle de kutlamam. onemli mi onun icin? bilemem, bu yaziyi yazma sebebim de bu zaten. hele ki gecmiste ben gorusmek icin cabaladiysam, bu saatten sonra o zatin dogum gununu kutlamak da, alinacak 'tesekkurler' cevabi da pek bir 'sahte' geliyor bana.

yillarca dogum gunu icin aradigim fakat bir kere bile aranmadiklarimi da ne kadar yakin olursa olsun direkt eliyorum. eleme isini dogum gunlerine bagimsiz olarak msn'de de yapiyorum, hatta bazilarini siliyorum, sayfanin sonuna atiyorum. sonra dusunuyorum da gercek hayyatta da o kisileri zaten silmis veya gereksizler listesine koymus oluyorum, onlar benim icin sadece 'tanidik' oluyorlar, rutbe dusuruyorum anlayacaginiz. sanal ortam deyip gecmemek gerekiyor; kimilerinin gorgusuzluklerine, kimilerinin tahsilleri ne olursa olsun, cehaletlerine sasiyorsunuz. bazilarini ise hobilerinden, hayata bakis acilarindan normalde pek samimi olmasaniz da kendinize yakin gormeye basliyorsunuz, bu sayede, yeni yeni arkadasliklar kurup, gelenlerin dogum gunlerini, gidenlerin yerine kutluyorsunuz!

iyi aksamlar.

serhan.

Hiç yorum yok: