Powered By Blogger

15 Mart 2010 Pazartesi

borc

Yine oldukca igrenc bir gece vakti karsinizdayim sevgili seyirciler, hava her zamanki gibi bok, Ruslar esek misali ki burada esegi azlediyorum, aniriyorlar. Bu cumleden anlasiliyor ki benden bu ulkede dj olmaz. Hani bizim ulkede benden dj olr mu, onu tartisirim. Neyse, bugun saat sabah olarak dokuz civari uyandim, dersim vardi on’da, iptal oldu. Ben de butun gun hayal kurdum, borclarimi nasl oderim diye. Hatta excelde cizelge yapip, dolar kurunu belli oranda sabitleyip, banka faizi ile sene-ay bazinda carpip, toplayip eski nisanlimin karsina aslinda hesabini bilen, gururlu bir birey olarak cikip, borcumu zarf icersinde uzatip, elveda dedigimi de gozumde canlandirdim. Bu nasil olur diye dusundum, ancak loto cikmasi lazim baska oluru yok gibi. icim karardi sabah sabah, ben disari cikiyorum. 

17.10.09

Serhan.

Hiç yorum yok: