28 Mayıs 2011 Cumartesi

hayt huyt zihniyeti

günaydın bilog,

gün geçmiyor ki; twitter, iki ünlünün atışmasına sahne olmasın. ee? bitti. bugün, dün 30+ saattir uyumadığımdan yine de az uyuyarak garip bir saatte güne; naber lan dedim. masada kırmızı joop'um duruyor. şişeden kokuyor mübarek, sıkmaya bile gerek yok. heh işte, ben kırmızı joop kokarım.

siporu çok severim, bu yazım siporla alakalı olabilir. en azından o amaçla yola çıktım sonrasını bilemem. fenerbahçe acıbadem; duygu bal'ı transfer etti. iyi transfer, hoş kadın, iki adam ve bir bebek diyesim geldi. dedim zaten. 2+1 ne diye çıktıysa? bu sebepten kasia gitti ama pek de oynamamıştı. yerine bal'ı aldık. sonra iki tane libero almışız, onlar tırt bence. bi de bize 4 numara lazım. bunu da FB Tv'de maçları yorumlayan teyzeden duymuştum. zira VGSTT, (heh be!) poljak ile o bölgeyi elek ettiydi. izliyoruz olm, gördüğümüzü söylüyoruz. hem yazlıkta az voleybol maçı seyretmedik, oynamdık. ayrıca g.koreli oyuncu iyi. zaten asyalıları severim, çalışkan insanlar, bizim gibi avare değiller.

bu ligin tartışmasız en flaş takımı fener, transferde de çok iyi oyuncular aldı, almakta. bizim başkan, kazık yedi yedi sonunda işi öğrendi. emenike'ye 9M avro fazla mı? bence değil az da değil tabi. bok atanlar emenike'yi alsalardı kral olurdu. şampiyonlar liginde kendini gösterirse, zaten o parayı çıkarır. bence de gösterir, özellikle deplasman maçlarında. ön eleme olsaydı işimiz yaştı bak :). forlan derken, mustafa pektemek transferi ismen garip dursa da bence iyi oyuncu. ama forvet için biraz zayıf, ben fizikli oyunculardan yanayım. bu adam için en iyi adres trabzon'du, şenol hoca'ydı. adam gephetto baba hesabı burak'tan futbolcu yaptı :S messi fizikli mi olm derseniz? o ayrı hem onun dağları denizlere paralel.. gibi bi cevap veririm. xavi? o da ayrı. emre fizikli mi? evet, kısa boylu olabilir ama sağlam topçu. laf kendiliğinden fener'e geliyor lan :S

sezer öztürk iyi adam. bülent'i pek kimse sevmese de topçudan anlıyor. fener alırsa iyi iş yapar ki almış galiba. orhan şam da çok iyi. GS veya BJK'nin alması gereken topçuyu fener aldı. olm sağ bekiniz yok, ekrem dağ filan olmaz orada. BJK; tayfur hoca'nın gurbetçi piyasasını bilmesinden dolayı o tarafa yöneldi. alınanları tanımıyorum, bekleyip göreceğiz. tayfun geldiğinde de kimse bilmiyordu. yıllarca fener'de çok iyi oynadı. sonra demirören ispanya'dan miyadı dolmuşken gitti, aldı. cebinden para versin, voleybol takımını lige çıkarsın tekrar. tabi BJK camiası; topçuluğunda az saydırmadığı tayfur hocasına, ki ben de sevmezdim futbol tarzını (düz topçu) sabredebilirse. çok efendi adam, şahsi kanaatim; bu işin de olurunun zor olduğu yönünde. egemen'i aldılar. egemen kötü mü? hayır. iyi mi? bilmiyorum. o zaman sorarlar adama, ne sikime yazdın la bu cümleyi diye? serdar kesimal'ı fener aldı. iyi mi? onu da bilmiyorum. allah bela.. tamam lan tamam. önder turacı tarzında bence. öyle yani :D

GS bayan basket takımı bu sene işi götürür. yumuşak karınları; bayan sabri'yi de şaziye ile destekleyecekler. alba, ikiz kuleler ve bizim yönetimin acizliği ile elden kaçan taurasi. bu sene euroleague gelir mi? diye herkes soruyor. fener takım oyununa döndü, angel hariç. GS, geçen seneden kuvvetli ama bizim de salonumuz var. aziz başkan'ı ben de başka takımlı olsam; gizliden severdim. siz de öyle yapın. sonuç olarak, GS'nin bu transferleri, fener'in ambargosuna engel olacak gibi. demirören, bu işlerle pek uğraşmıyor şu anda. neyse.

vee 3. defa fatih terim hazretleri tahta çıktı. höhööyt olm martı katili olacağım ha. çatı katının da sorunu bu. martı mı, uçan kaz mı belli değil. camı kıracak. ben bunları besliyorum da. arsız çıktılar. herif damı yiyecek lan. ekmek atayım en iyisi. neyse evet, abdullah avcı vardı orada. fatih hoca niye ki? necati nereden çıktı? batuhan, kazım kazım. ikisi de çok yetenekli, terim; adam ederim bunları, dese de, öyle hayt huytla olur mu göreceğiz. belli ki (bolton'daki 'eleman'ı da aldılar) havadan vuracak GS. plan o. fatih hoca boş zamanlarında çalışmıştır kesin. ben nacizane, denenmişe rağbeti doğru bulmuyorum sadece.

elde; batuhan, zabri, kazım.. sarı, kırmızı çok çıkar gibi bu takıma. çıkmazsa, terim'in hayt huytuyla çıkmaz ama sanmam. peki orta sahada bir alex mi olacak yoksa herkes eşit dercede mi koşacak? bence, herkes ''eşit dercede koşacak'' düzeni hakim olacak. selçuk inan; bir önlibero, birale...:) iyi futbolcu, iş yapar ama çok para verdiler. fener'in gazına geldiler. dengeler bozulur mu? bence evet. takım oynamaz, hadi selçuk al maçı derler. eskideki fener gibi. 90larda 13-14 yaşından 2000lere kadar, fener tarihinin belki de en kötü zamanlarını gördüm olm ben. kalede schumacher varken 48 gol yemiştik, 1500 kişiye oynuyorduk. bir oyuncu alırken; sen, ona arda'dan daha çok para veriyorsan, hadi verdin de ustruplu ver! derler. ama takımdakilerle, selçuk'un alacağı ücret arasında denize paralel dağlar var. diyeceğim odur ku; fatih hoca'nın hayt huyt zihniyetine güveniyorlarsa, hata bence.

Sonraki transferlerde görüşürüz. bu arada fener'de stoch var ya; bu sene en büyük transfer o. ne olm, elbette ki fener'in olacak son söz. yaa ne olcağı da yar!?

http://fizy.org/#s/1uith3

tamam lan bilog. yeter bu kadar.

'biralexdeğil'im ama yazarım.

öptüm.

serhan.

Hiç yorum yok: