Powered By Blogger

24 Mayıs 2011 Salı

öylesine

n'aber blogcan?

saat 4:24, üstümde kalpli bir çarşaf var. yeni yıkanmış ama yeni yıkanmış gibi kokmuyor. sadece yeni yıkandığını bildiğim için yeni yıkanmış diyorum. annem bunu bir daha yıkardı bence. neyse; uyumak zorundayım. son paramı da dallas'a yatırdım, şu an oynamaya başladılar ama ben yatırdım diye kesin dallas kaybeder. son derken, o kadar da son değil. yarın saat 11:00'de geodrovics ile randevum var. onun baş parmağı çok garip, dedemin ayak baş parmağına benziyor. dedemin ayak baş parmağı normal tırnak makası ile kesilemez, onun için özel aparatları var. geodrovics'in de kesin vardır. çok iyi adam. beni gereksiz yere seviyor, asında sevilecek pek bir tarafım yok. en azından ona göre yok. neden seviyor bilmiyorum.

yaptığım işleri yarıda bırakmayı sevmiyorum. ama son aylarda öyle isteksizim ki, bu son işim yarıda kalacak diye hüzünleniyorum. ben hüzünlenince aynı zamanda kendime sinirlenirim. işte aynen öyle oluyor. kendime iki - üç tane vurduğum dahi oluyor. kendime vururum. hem de öyle yavaş filan değil. faraş gibi ellerim vardır. zaten, kızıp; sağ elimi o kadar fazla duvara vurmuşumdur ki, kırılıp kendi kendilerine kaynamıştır, kemikler. çok yaşlanırsam kahvemi sol elimle içerim. yoksa üstüme dökülür. gerçi ben çok yaşlanmam gibi; ölürüm erken. serhan dede.. baksanıza isim bile uymuyor. serhan isminde; ''dede'' daha görmedim şahsen.

bu ilaçlar da yaramadı bana. sanırım en iyi dr yine benim. spitomin, xanax bırakmak için iyi gibi de efexor kılıklı şey hafif kaldı. günde üç kere de fazla oluyor. ''kere'' olarak fazla, yoksa pek sakinleştirdiği yok. aslında ben yine dr'u arayım de, durumumu anlatayım. efexor yerine başka bir şey alayım, olmadı. tanıyorum kobay vücudumu.

ülkeden, bazılarını özledim, bazılarını özlemedim. fenerbahçe şampiyon oldu. bu iyi oldu evet. umarım her şey iyiye gider. aylin, noyan'a yazdığım yazıya yorum yapmış. entel'in bende gerçekten yeri başka. onun aklında bir şekilde olmak güzel, o gördüğüm en iyi yazar. ayrıca da; benim gibi ebedi üzülüyor, yer ediyor. keşke üzülmese.  

annemi babamı da özledim.
işim yarım kalmamalı.. tanrı'm güç ver..

gifted var bir de..

iyi sabah

seran.

Hiç yorum yok: