23 Ağustos 2010 Pazartesi

seroo vs copadam

selam,

blogumun ismini degistirdim, bir de "yaz bakalim cocugum" kisminin arka planina garip bir adam resmi koydum. "resimsiz yazi postersiz genc odasina benzer." hesabi; yana da aynisindan koydum. gorundugu gibi; kafasi karisik, onunde yollar olan, karar vermeye calisan, çöp adamdan hallice biri. yazildigi gibi okuyunuz, o biirr "copadam."cop iste; polislerde, bulunan vurunca yakarak, canini acitan genelde siyah renk olan plastikimsi bir alet, cansiz. derken soyle bi baktim bayagi bir orantisiz geldi, bana bu herif. sonunda; kendimle bu adami kiyaslamaya karar verdim.

oncelikle bu vatandasin kafasi cok buyuk ve sacsiz. saci dokulmus olabilir, kendi iradesi ile kesmis ya da sackiran da olmus olabilir. sonuca odakli konusursak ilk cumle yeterlidir, gerisi bosluk doldurmaca. benim kafam kocaman degil ama kafamda dogdugumdan bu yana kivircik olan hatiri sayilir miktarda saclarim var. bi de ben; tc standartlarina gore orta, ab standartlarina gore "killi" bir erkegim. ikinci olarak bu herifin, boyu cok uzun. ben, uzun boylu degilim. eyvallah gelisme caginin son evrelerinde yaptigim atakla kisa da degilim ama uzun olmayi isterdim, copadam boy konusunda benden iyi. 190 cm var gibi. vatandasin ayrica kollari da benimkilerden cok uzun ama benim kollarim da onunkilerden cok daha kalin. bu herifin kici da yok, benim var. kucukken cok yuvarlak kicim var diye utanip, popomu duvara vurup yassi olmasini saglamayi dusunurdum, saglam salakmisim lan. erkek kicinin; kadinlarin gozunde bayagi bir onemli oldugunu ogrendigimde, mutlu olmustum. soyle diyebiliriz, jean bende; "donuna doldurmus cocuk modeli gibi" durmaz, oturur. yine de dar kotlardan yana degilim, belirteyim.

ahaa; bu garip yaratikla bir benzer noktamiz varsa o da; ellerimiz. benim ellerim, hic kibar ve nazik degildir, buyuktur de. cok fazla bela-yi azam olmaktan dolayi, cok dovusmusumdur. fener yenildiginde ve sinirlendigim zamanlarda duvarlari yumrukladigimdan mutevellit, ellerimde bu aksiyonlarin izleri mevcuttur. yalnizz, hatunu belinden kavradim miydi; babasi gelse alamaz;) bu herifin omuzlari, benimkinden tabi ki de dardir. genis omuz, erkekte onemlidir, bunu severim. tabi, genetik olarak genis olmasi disinda da yaptigimiz sporun da bu ozellikte ucundan payi vardir. vee bacaklar, yillarca top oynamama, idman yapmama ragmen; bacaklarim vucudumun ust bolgesine gore ince kalir. ust bacagim iyidir de kalflarim incedir, sinir olurum. bilegim de incedir ama bu sayede top oynayabilmisimdir, cunku kalin bilek donmez. "bacaklarim ince" deyince; bir cok kisiden kalindir belki ama bana gore incedir. bu herifin ayaklari da masallah bebek mezari gibi, benim ayaklarim 42 numaradir, ama az biraz taraklidir, parmaklarim ise duzgundur. kadin ayagi onemlidir, guzel olmalidir ama erkek ayaginin bakimli ve temiz olmasi yeterlidir. zaten, etrafta cok guzel ayaklarim vardir diye dolasan erkekler pek fazla mevcut degildir. en azindan benim etrafimda.

sonuc olarak, sanirim ben; bu radyasyonlu copadamdan kic:) farki ile daha iyiyim, ehi ehi. ciddi bir sey; her attigimiz adimda, her verdigimiz kararla, kendi kaderimizin bastan sekillendigini dusunenlerdenim. bu resmi asil koymamdaki amac budur. bazi zmanlarda ise elden bir sey gelmez, bu dusunce yeniden sorgulanir. 800. tweetimde soyle yazmistim; "abim, seris kanali degistir. hah dur; sesini kis-ac-biraz daha vs derdi. tv'nin kumandasi yoktu ama ben vardim. kumanda olmayi ozledim :'(


anlatabildim mi?

oyle iste, gittim.

23.10.10

serhan.



3 yorum:

penelope dedi ki...

verdik gittii.allah mesut etsin.


neee.kız istemeye gelmedin mi birader..öyleyse ne anlattın durdun kendini..

bi de bu copadamın bloku filaan varsa oraya yazayım ben.adama iki kelam ediyoruz : sağol abpla ,allah razı olsun abla ..lutfetmiş yorum yapmışsın .he sensin abla....yoookk hiiiçç..öyle cool hareketler bilmem ne..kıçın yuvarlak olmuş ama neyleyim bloger olamaışsın .yazmıyorum yorum morum.okuyacam hep ama:)),
imza : gevrek penelope.

seroo dedi ki...

pene,

onceki yazilarimda mevcut benligim, kiz zaten varacaksa; okur ve kararini kendi verir. burada ise maksat copadamdan bile ancak; kic farki ile ustun olusumun ispatidir. herif benden uzun, ayaklar esit, elleri daha iyi. omuz kol ben koydum, beraberiyiz. kic farki ile kazanmisim iste. yoksa, kendimi ovme soz konusu degil. yorum yazmasan da; senin canin sagolsun..

penelope dedi ki...

ayy dyanamadım ..

cop adamdan kıç farkıyla değil bence saç farkıyla üstünsün .bi de copadam çok sinekbi tip baksana eşşşek kadar olmuş yolunu bulamamış.o mu bu mu şu mu..sen ben gibysen eğer -ki sevdiğim insanlar genelde ben gibi oluyorlar ,blogda bi kaç örneği mevcut-evet ben gibiysen sen bodoslama dalarsın anasını satim o yolmuş bu yolmuş..mantıklı değilsindir..:)ki mantıklı olmak kime göre mantıklı olmaktır tartışabiliriz valla serbest..nasılsa sonu bi boka çıkmıyor..öyle copadam fasafiso..üç boyutun yeter beeaaa...
lan bu kadar gaz verilir haa..yaşam koçumuyum neyim..:P