1 Haziran 2010 Salı

ben niye mutsuzum?


selam millet,

sahi olm, ben niye mutsuzum? hakli miyim mutsuz olmakta ki bunu da merak ediyorum. haksiz yere mutsuz olmak istemem ben, bu da beni mutsuz kilar bak. kuran carpsin istemem, haram lokma da girmesin bogazimdan. (Aytek; bakiniz) karikaturistler, yaratici insanlar vesselam. aaaa "turistlermis aslinda onlar.." gibi bir espri yapmiyorum, yapmayacagim, dur baska seyler dusuneyim. tamam gecti, ne dusundum diye merak ediyorsunuz di mi? tamam lan sizi niye merakta birakayim ki? hem, bu da beni mutsuz kilabilir. manti dusundum, tamam mi? tam dokuz aydir "gercek" manti yemedim cunku. hep yalancisindan yedim, bakkaldan manti makarna al icine kiyma doldur, piserken kiymalar bir bir filop diye makarnadan ciksin. sen de tabaga koyarken onlari tekrardan icine yerlestir. yemek iki dakika, tabaga koymak (dizmek) yarim saat amina koyiim, gorsellik de onemli lan, benim icin. bir seyi yapcaksan tam yap, yoksa git yapma. hepsi mideye gidecek nasil olsa diyenler; her seyi blenderdan gecirip yiyiverin o zaman. zaten sumak da yok burada, kirmizi pul biberim de bitti off..

oncelikle cok cici bir kiz arkadasim var, kendisi felaket kiskanc ayni eskisine benziyor. sanki eski iliskime hic ara vermemis gibiyim, yemin ederim. olm, klon olsalar bu kadar olur, allah'in baltiklarinda gidip aynisini buldum, karakter olarak. tipleri pek benzemiyor. turkce de ogrendi zaten, genc beyin tabi;) o kisimdan da sictik, gizli sakli hic bir seyim kalmadi. 32 yasinda herifim, elinde bir kumandam eksik onu da versem tam olacak. her seyime istedigi gibi karar verir o vakit, yorulmaya ne hacet? soyledim zaten; istemem, o zaman zevkli olmaz diyor. anlatiyorum, kizim, yavrum, guzel evladim diyorum; tamam, siz burada oyle kivircik sac, esmer, kildi tuydu seviyorsunuz, eyvallah bizler de kibar insanlariz, diger avrupa'li okuzler gibi degil; paylasmasini bilen, eli acik bir irkiz, ben de hatta bu irkin en eli acik olaniyim, enayi var ya hah; onun bir kademe altiyim, belki de oyum, sittir et. bu sebebten dolayi da hayatimda bi sikimim yok, demek istedigim bi sikim var heh. benim ailem zengin degil(artik). tr'nin yeni yuzu, sarisin guzel kadin: tansu ciller'in 5 nisan paketini, devaulasyonu vs hatirlayanlar bilir, ordan baslayan bir onlenemez cokus idi bizimkisi, hep indik yokus asagi. akrabalarimin durumu iyidir de onlar da 100 yasina kadar yasarlar, allah uzun omur versin pek tabi. hani mirasti, oydu buydu hikaye zaten bana kimse ailede bi bok birakmaz. hee iste tek bir artim var; ben hasbelkader okudum, son olarak da cevre masterim bitiyor. basvurdugum islerden ise daha bir bok yok. bundan once geri donusum isinde yillarca calistim, sektor degistirmek istiyorum, zorundayim. o ise her sey para degil; ben boyle mutluyum diyor, iyi bir katolik, her pazar ona; "kiliseye gidenlerden bir tek seni bana ekledim.." diyorum, guluyor. haa bi de "say hi to jesus" esprisini de yapiyorum. ona gore cok komikmisim ben, e tabi burasi odun dolu oldugundan komik geliyor, olabiliriz de komiklik para kazandiyor mu yavrum? kazandiriyor da bana kazandirmiyor. bu arada, konusu gectigi vakit evlenme isini surekli erteliyorum, pek de gecer oldu. okulunu da bitirdi. haa aklimdayken; oburu de oyle derdi, mutluyum seninle derdi, komiksin derdi. sonra ise isler farkli oluverdi, direkt degil ama dolayli yoldan farkli oldu. salak degildik, anladiydik. zaten gittikten sonra; iyiliklerin havada kalir, kotuluklerin adinin yanina sifat olur. bu sebebten mutevellit yeteri kadar param olmadan asla.. bu arada oburu dedigim; nisanlim idi, evli degildik.

ben, su an kendime dahi zor bakiyorum ki annem ve babamin yardima ihtiyaci var. bu durumda kalmak beni kahrediyor, deliriyorum. millet mazallah super, anasini satayim. hangi ise ellerini atsalar, 100. silecegim lan o facebook'u da herkes cin, bi salak ben. gecen yaz annem fenalasti, yolda dustu. beynine pihti gitmis de hemen acilmis allah'tan, ssk olmasa sictiydik. ben telefonla aradim dayim geldi, kimsem yok amina koyim, isim de yok o ara, sikismisim bok gibi. iste sagolsun bir kac arkadasim geldi. alacagim annemi goturecegim acibadem'e vs zaten babam da yas 72 adam sasirmis, garip garip bakiyor. bende panik atak tavan. hemen ordan hemsireyi yakaladim diyazem vurdurdum ki olaylara hakim kalayim. sonra dayim fena oldu, caktirmadan baska hastaneye gitti de tansiyonunu filan baktilar klasik, gotune yarim ampul diyazm caktilar, iyilesti. dolara endeksli onun sagligi; dolar cikinca, tansiyonu dusuyor oyle. 3 saat sonra geldi, annem toparladi allah'tan ama 5 saat orada bayagi bir surunduk. dayi, annemin hatirina susuyorum da buradan sana sesleniyorum; abla'n goztepe ssk'da sefil oldu, pezevenk. bu mu ulan kardeslik? bizim agabeyimiz oleli yillar oluyor, benim bir gunum onu dusunmeden/anmadan gecmiyor. bu ibnelere muhtac kaldik ya, taa amina koyayimm ben bu hayatin. en son doktora yapayim da ogretim uyesi kalayim dedim, onun icin de iste avrupa'nin universitelerine transkriptlerini vs yolluyorsun, onlar da inceliyorlar sana burs verelim mi, vermeyelim mi diye cevap veriyorlar. turkiye'de bir bok olamazsin, verilen paralarla, uc sene daha dayanamam zaten ben. ee tabi bir turk, yabancilar icin en kolay "hayir" denecek insan oluyor. dedim ya kotuluk yanina sifat olur diye; al barbar turk. iki kere tarihte kurtarmisiz musevileri aha bak yapilana, adam ates aciyor gemiye, dusmussun heyyy oyle van minutle olmuyormus, de mi?

para kazanmam lazim, sagligim zaten kulluyen bok. sakinlestiricilerle yasiyorum, psikolojim fena, bundan siyrilmam lazim. ailem enteresandir; hala benden medet umabiliyor veya ben uzulmeyeyim diye umar gibi gozukuyorlar. iyi guzel de bende bu potansiyel var mi, ya da kaldi mi ki acaba? yorgunum olm ben, genc yasta cok dusunur oldum, zekadan yedik sanirim:) eskiden kendimi zeki sanirdim da simdi bildiginiz salak olduguma karar verdim. bu yasa kadar bir insan evladi bir boku beceremiz mi ama? beceremezse, onun dilimizdeki karsiligi; salak olur iste. soyle bir hesapladim da benim ayda en az 4-5 bin avro kazanmam lazim ki hem hayatimi yeniden kurayim, hem de annnemi, babami esaretten kurtarayim. hem bazi borclarim var, onlari da odeyeyim. alsinlar babalarina da (dedem) kendileri baksinlar, allah'in dedikoducusunu. su is basvurularimdan bir sey ciksin mesela TAV? TAV hee desen olmaz mi,TAV sana diyorum, bakmiyor. Valeo da olur, bak. iyi bir yer olursa ogretmen olmaktan vazgececegim, bu kararimla turk egitim sistemi sarsilacak biliyorum da.. napalim care yok :) saka bir yana bu problemleri ivedilikle cozmeliyim ben. cozumu belli iste; iyi bir is, yeni bir is, dolgun measli zevkli bir is. ha bi de su eksrasistollerim de geciversin, rahatsiz ediyorlar beni. son olarak da; tam guvenebilecegim, kazik olmayan bir deli doktoru da lazim. yoksa rehineleri teker teker mihlarim, lanet olsun. yaparim bu dedigimi dostum, sakam yok, bunu o lanet kafana sok ahbap, anladin mi?:)@! veee iste o soru; mutsuz olmakta hakli miyim ben simdi?

budur.

haydi eyvallah

01/06/10

serhan.

4 yorum:

aikon dedi ki...

Haklı olsan nolucak..haklı olmak ne kazandırıcak.,niyetim ahkam kesmek değil ama hakslın da güzel kardeşim en azından sevgili yapmışsın.Bence işler yoluna girer..telaş etme.Eğitim tamam ,birde kabul edilirsen işe gerisi kolay..az kalmış sık dişini

penelope dedi ki...

evet..manyak olmak hakkın..özgür bir ülke..ama..çareler de var tabii.deli gömlği sıktıysa tabi..çareler de var derken aklıma "demokrasilerde çareler tükenmez "adlı özlü deyş geldi..hoşş,tükenmez kaleme de tükenmez derler ama tükenir..hay lanet..kendimle çelişmeyecem diye söz vermiştim oysa..ama bünyedeki oynaklık buna izin vermıyor anasını...hayy..anasını satiim demeyecem diye de söz vermiştim sanırım..kime söz vermiştim lan ben? kendime verdimse geçerliliği yok :PPP
şimdik...bu aklımızdan geçen kelimelerin bu sözsüz dili,yazı olduğu vakit okuyan her okuyucuda freud olma ,ahkam kesme isteği doğuruyor..bende de elbet..ha freud ibneydi o ayrı ..benimki tamamen mesleki yanından bakış açısı ya da doktrinlerini baz alarak diyelim..evet hastasın..ama sorun mu hasta olmak? kim sağlam ki..heyy,dostuumm sen düşünebilme hastalığına tutulmuşun ya hu..devası yok..çok düşünen adamlar/kadınlar (bu aradaki yatık çizgi de öküzün tarzı ,çaldım )mutlu olamıyor malesef ..mutluluğun formülüçok açık: ağzını gevretecen konuşurken ,beynin boş,kafan hoş olucak..genel kültürün zayıf ,cüzdanın dolu olucak..eee varmı bu meziyetler ..yok..mutsuzsun sen..olucan da..ananı babanı kurtarsan (inşaalah diyelim de biz yine),dedeni postalasan öteki tarafa,ev alsan araba alsan ,nereydi ora TAV ı tavlasan (bööö iğrençti bu espri ama silmiycem barışığım kendimle),iki değil üç tane süper memesi olan kız arkadaşın bile olsa...bi bok bulur gene mutsuz olursun olm..neden : çünkü düşünüyorsun..kimbilir o zaman hangi rahat batar..evrensel barış,küresel kriz gibi asla çözemeyeceğin dertlerin olur,ya da siyonist katliamcıların tanrıyı kıyamete zorlamak adına yaptıkları bozgunculuk gerer seni,bak geriyor beni ama çaresiz halde seyrediyorum,savaşı siyasetten ayıran ince çizginin aslında olmadığını,milleetler dost devletler düşman anlayışını bilmene rağmen ana avrat küfretmekten başka elinden bişey gelmedikçe kendini pasif ,zavallı hissedersin filan..yani..şöyle söyleyim hacı, mutlu adam yoktur..mutlu insan vardır.adamsan mutlu değilsindir.(bu şarabın içine kim ne kattıysa varyaa..beni kim entel ettiyse şu saatte ..ben ..neyse..ko g.tüne rahvan gitsin bazan hayatı adamdan sayıp karşına almayacan..yoksa yüklüyo da yüklüyo derdini kederini..ondan sonra işin yoksa cipralex anasını satiim../hay lanet demeyecektim bu lafı..)

Adsız dedi ki...

Belki de mesele neden mutsuz olup olmadığınla ilgili değildir.Bana kalırsa mutlu bile sayılabilirsin iyi bi işe girip dilediğin kadar kazanınca hele..Çoğunluk gibi normal sayılabilecek bir ortalamada seyretmemişse hayatın belki de yapılabilecek en iyi şeyi yapıp seneler sonra bikaç kötü sözle savuşturabiliyorsun olan biteni, belki günde birkaç da prozac.
Yani düşününce mesele seninle bile ilgili değildir kim bilir..bize kalsa toz pembe yaşanmaz mıydı hayatlar..

seroo dedi ki...

@aikon; proje simdi bitti de vakit bulabildim. sevgili yapmisim, evet sevgili konusunda sanliyim ben, onceki de iyidi aslinda. suclamiyorum ki kimseyi sadece mutusuzum yapabileceklerimi yapamadigimdan olsa gerek. gerceken de yapabilirdim, biliyor musun?

@peneloppp; nasilsin usta?;) masallah yazi kadar yorum yazmissin, tesekkur ederim. cipralex her daim gerci bana hafif kaliyor artik ama simdi degistiremem ilaci, geri cekilmeleri vs var, uzun hikaye. ben eskiden 90 dk top oynardim simdi hic bes dakika, moralim bozuluyor. spor salonunda bile yarim performansla, yalandan calisiyorum. kac yasina geldim hala gecmisimden kurtulamadim, kimi zman eve bir sarhos geliyorum saka gibi. bildigin zurna, ertesi gun agizma siciliyor tabi. benim can sikntim parayla alakali, kendim icin istemiyorum ki? ben parayi harcarim, haramyi severim. ev filan istemiyorum isterim de nereye alacagim? arabaya binerim bir sekilde o hobim. tekne de hobim, ama anne ve babama kiyak yapmam sart, harcaayacam direkt verecegim yeter alla stres oldum. ozel sigorta vs de yaptiracagim. kiz, biraz bekleycek daha 22 yasinda ama tutturan cinsten;) ise gelince, aslinda cevre masterini yapmasam da olurdu da okul cok iyi imkan tanidi ben de seviyorum oyle giristim. hazirdan yedik, canimi skan o. yoksa kimseden medet ummuyorum bana ne? is konusu diyorsunuz da is bulmak o kadar kolay degil, ben yeri geliyor, kibirdiyamiyorum saka degil, gozlerim donuyor resmen, psikoloji yerlerde yansimalari fiziksele de vuruyor. tam saglikli dusunemiyorum, iyi para veren isler mesakat gerektirir. neyse bugun iyi bir idam ayapayim aksama bir proje daha var hayirlisi.

@adsiz; uslubun pek yabanci gelmedi bana. ben, prozac kullanmiyorum, eskiden kullanmisligim vardir. karsidaki benden deli, deli doktoru verdiydi ne salak kadindi? sorunuz var mi dediydi, evet dedim yasiniz kac? niye genc ve tecrubesiz oldugumu mu dusunuduz ki sordnuz dedi. yok dedim, merak. zaten diplomasi asili idi goz ucuya baktim, parmaklarimi actim saya saya odasindan ciktim. zamaninda cok ah aldim ben boyle:) dertliyim bunlari burada konusmak yersiz, yatarim. bu arada mutlu degilim; evimi ozledim, ozledigim bazi ozel ksiiler var, abimi bir daha goremeycegim, annem ve babam yaslandi, daha hazir degilim sonraa s hayatim bok. para desen o da tirt. ayrica cok kavgaciyim hala oyleyim, degismedim hatta daha beter..